Similarity result of_Peran kepercayaan merek sebagai variabel mediasi pada hubungan kepribadian merek halal dan loyalitas merek

UNSPECIFIED (2023) Similarity result of_Peran kepercayaan merek sebagai variabel mediasi pada hubungan kepribadian merek halal dan loyalitas merek. Turnitin Universitas Sriwijaya. (Submitted)

[thumbnail of Similarity result] Other (Similarity result)
Similarity of-Peran kepercayaan merek sebagai variabel mediasi pada hubungan kepribadian merek halal dan loyalitas merek.pdf

Download (2MB)
Item Type: Other
Subjects: #3 Repository of Lecturer Academic Credit Systems (TPAK) > Results of Ithenticate Plagiarism and Similarity Checker
Divisions: 01-Faculty of Economics > 61001-Management (S3)
Depositing User: Prof Sulastri Sulastri
Date Deposited: 12 Jun 2023 14:21
Last Modified: 12 Jun 2023 14:21
URI: http://repository.unsri.ac.id/id/eprint/108720

Actions (login required)

View Item View Item